meamandabo

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Olofsson - 28 februari 2013 15:21

Ska med Lisa till stallet på hennes ridskola och hon rider på måndagar men hon är skötare och då ska hon dit idag hästen hon är skötare på heter Manfred!:) hejjdå

Av Amanda Olofsson - 27 februari 2013 19:28

Va ju på kommunhuset idag och det var inte så kul men vi fick prova rösta och det var kul men efter det så åt vi lunch och det var lax och potatis men jag åt inte för JAG kände inte för det men sen HADE vi rast och sen idrott och vi körde tempoboll och spökboll det var kul :) sen duscha vi typ I en timme och pratade typ lite sen var det måltimma men jag gick inte ;) idag har JAG vart med Maya!:) Lite bilder fick bulle och festis på kommunhuset

Av Amanda Olofsson - 27 februari 2013 08:43

Med Klassen I mölndal

Av Amanda Olofsson - 26 februari 2013 21:55

ska snart gå och lägga mig för är ålite trött men mina syskon har studiedag imon fuuuuusssssk!!

men har lite ont i huvudet nu ;:(o hejjdå konstigt inlägg

Av Amanda Olofsson - 26 februari 2013 19:51

blev det inga bilder för när vi kom dit så hade dom precis slutat för dom började kvart i och slutade kvart över och då va vi där men Hanna min syster va där innan å men iallafall har jag precis duschat och snart ska jag in till marsvinen igen.



Idag åt vi hamburgare i skolan och det var gott tog 3 men vi ska äta hamburgare hemma också   

När jag blir 13 så ska jag börja träna på gym för det får jag inte göra nu jag är bara 11 men ska gå dit med min kompis lisa   tänkte berätta lite om mig i ett inlägg snart satt ni få veta lite om mig och när jag skrev i inlägget ''familj'' så skrev jag bara om mina djur men ska skriva ett inlägg med min familj inte djuren.


HHHHHHhheeeeeeeeeeeeeeejjjjjjddddddddååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!

Av Amanda Olofsson - 26 februari 2013 15:31

 Idag ville min syster rida Askja min häst och träna för en tränare så jag skulle ta  lite kort men får se om jag lägger upp några på bloggen ;);)  Bara satt ni vet kan jag inte tyvär skriva ett a med en prick över alltså     det funkar inte. Men iallafall om ni undrar något skriver ni det bara i en kommentar eller till vänster står det fråga mig ;)   Älskar kommentarer och massa annat om ni undrar något om något så skriv det t.e.x om ni vill att jag ska sminka mig fler videor eller något så kanske jag kan göra det :D Jag hoppas ni gillar bloggen kika in på Min youtube kanal snart så kanske det kommer någon video. _:::::   Meamandabo Meamandabo meamandabo meamandabo kika in hejdå måste dra mig ivääääg!!!      HAHA fin va!!

Av Amanda Olofsson - 26 februari 2013 10:05

Nu ska JAG in på lektion!!EQ SKA VI HA NU hejjdå korta inlägg nu kör jag

Av Amanda Olofsson - 26 februari 2013 09:09

Jobbar I skolan nu med ella NORDEN Jobbar vi med;) Nästa pass har vi Eq och engelska sista passet har vi matte och idrott. Ha de gött puss

Presentation


Hello guzzzs!! Jag heter Amanda Blomqvist Olofsson och är 11 år Jag har 2 hundar 2 katter 2 Hamstrar och en häst. Jag skriver mest om vad jag gör på dagarna och MIN häst! Youtube kanal:: MeAmandaBO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

När fyller jag år
 25 Mars
 13 Juni
 9 November
 17 Juli
 30 Augusti
 20 Oktober
 17 Mars
 26 Maj
 19 April
 15 Juni
 5 December
 2 November
 3 September
 13 Juli
 7 November
 9 Maj
 1 Mars
 28 December
 15 April
 31 Oktober

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakrund

muspekare

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/cursors/cur-11/cur1004.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

Muspekare

Dalmatian Print Pointer

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards